İzleyiciler

2 Ekim 2016 Pazar

Kaldıramıyorum Artık Geceleri


Kaldıramıyorum artık geceleri
Karanlıkla birlikte odama süzülen sessizliği
Doğacak güneşle yeniden umut etmeyi
Kaldıramıyorum artık işte geceleri
Gönlümü ezen pişmanlıkları
Üstüme yıkılan umutları
Karşılığı olmayan hayalleri
Gönle değmeyen sözleri
Kaldıramıyorum işte benliğe bürünmüş kimseyi
Geceleri dökülen gözyaşının titreyen sesi
Mumun sönmek için yanan ateşini
Ateşle aşkın hecesini
Çayın soğumasını
Gökyüzünün sesini
Kaldıramıyorum ben artık geceleri…

Bağırmak istiyorum uçsuz bucaksız avazlarla
Saklanmadan
Gizlenmeden
Yahut üstünü örtmeden gözyaşlarının
Gündüzün tam orta yerinde
Öğleden sonra mesela
Hesaplamadan akrebi yelkovanı
Saçmalamak istiyorum düşünmeden bütün bunları
Çıkarların hepsinden sıyrılarak
Soyunarak tüm yalanlardan
İhanet ve yalanla birlikte zikredilen dolanlardan
Hakkımda kim ne düşünmüş bana ne demeden
Hatta kimsenin hakkımda düşünmesini de istemeden…

Ben ki geceleri uçardım göklere
En bilinmeyen en uçsuz bucaksız yerlere
Herkesten ve her şeyden gizli kalan tüm zerrelere
Sızardım sessizce
Ansızın ve dilsizce…
Ama kaldıramıyorum artık geceleri
Gece olunca üzerime çökenleri…
Ben kaldıramıyorum geceleri…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder