İzleyiciler

24 Ocak 2024 Çarşamba

Bitti :)

 


Gün aydın

Bugün iş yerine beni martılar getirdi. O an çok heyecanlandım. Bu neyin sevgisi bilmiyorum fakat kuşların kanatları beni büyülüyor.

O heyecanın 5 dakika öncesinde kulağımdaki şarkı; ‘yalnızlık senden kolay hiç yorma kendini’ diyordu. Ne kadar ağır diye düşünüyor, dalgın dalgın yürüyordum ki bir anda martıların kanat şovlarına şahitlik ettim.

Çok konuşasım yok bugünlerde. Çok yazasım da yok. Bu yazı bu kadar olsun.

Şu an arka fonda da Şövkət Ələkbərova — Getmə şarkısı çalıyor. O da biraz beni ne bileyim dağıttı sanki. Dağıttı derken; sarsmadı. Çok konuşasım olmadığından kendimi müziğe bırakmak istiyorum.

Bitti.

2 yorum:

  1. Yazılarınızı özledik Sema hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olduğu kadar, olmadığı kader diyelim :) daha fazla yazmaya özen göstereceğim

      Sil